Z dôvodu blížiacich sa vianoc a vyťaženosti kuriérskych spoločností sa môže stať že Vaša objednávka bude meškať 1 pracovný deň.

Ako nakupovať

Nákupný postup

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na ikonu LUPY, alebo stlačením tlačidla ENTER na klávesnici.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v ľavej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo OBSAH KOŠÍKU.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo VÁŠ KOŠÍK. v pravej hornej časti stránky.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo VÁŠ KOŠÍK v pravej hornej časti stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať kliknutím na ikonku koša.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, presuňte sa nižšie na vyplnenie informácií do faktúry a adresy doručenia a následne na výber spôsobu dopravy a platby.

Informácie do faktúry a Dodacia adresa:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, zaškrtnite v časti Dodacia adresa zaškrtávacie políčko„Vložiť adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú si chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.

Zľavové kupóny

Zľavové kupóny sú samostatne nepredajné. Kupóny sú poskytované obchodom Best-shop.sk ako bonus alebo kompenzácia v rámci rôznych zľavových akcií.

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady, alebo si ho môžete nechať doručiť dopravnou spoločnosťou.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru v predajni je zadarmo.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady.

Odoslanie objednávky:

  • V tejto časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Pred odoslaním objednávky, je potrebné zaškrtnúť políčcko Súhlasím s obchodnými podmienkami, ktoré si môžete prečítať kliknutím na odkaz.
  • Prekontrolujte si celú objednávku.
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0948 556 554. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Potvrdenie záruky:

  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.